Współpraca

SEKTOR BROWARNIANY

Firma PartGroup ma kontakt z sektorem browarnianym od 2006 r.

W tym czasie właściciel firmy – Piotr Gertych, rozpoczął pracę w strukturach spółki dystrybucyjnej a następnie browarnianej zarządzając działami takimi jak: detal nowoczesny, detal tradycyjny i HoReCa. Wniósł wówczas bardzo duży wkład we wprowadzanie lokalnych piw na ogólnokrajowe rynki.


Oprócz kampanii reklamowych Piotr Gertych i jego firma PartGroup zajmowała się również projektowaniem
i produkcją etykiet, merchandisingiem, analizą rynku, prowadzeniem akcji badań marketingowych uwzględniającą teleankieterów,
a także sprzedaż mebli – wyposażenia barowego.

PartGroup zaprojektował również wiele etykiet i całą gamę narzędzi marketingowych dla kilku regionalnych browarów i producentów wody.


Od 2014 r.

PartGroup zajmuje się również sprzedażą lodówek i szaf chłodniczych (komercyjnych środków trwałych).
W tym okresie została nawiązana współpraca z wieloma odbiorcami – zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi.
Ten doświadczony eksporter sprzedaje towary na wiele rynków – zarówno europejskich, jak i tych z innych kontynentów.

 

SEKTOR ARTYSTYCZNY

Firma PartGroup wspiera i współpracuje także z artystami

Piotr Gertych

Właściciel firmy PartGroup interesuje się sztuką. Prywatnie zajmuję się wszelkiego rodzaju tworzeniem, począwszy od malarstwa, gry na instrumentach, aranżacji ogrodów i mieszkań, aż po tworzenie marki produktów. Malowanie obrazów daje mu „odskocznie od codziennego natłoku zajęć”. Prywatne hobby właściciela współgra ze wspieraniem i promowaniem młodych artystów przez firmę PartGroup. Wrażliwość twórcza Piotra Gertycha pomaga w zrozumieniu i angażowaniu się w reklamę kolejnych, niesamowicie zdolnych ludzi.

MARIUSZ KUMOR

Artysta jest człowiekiem, który w dobie komercjalizmu i szybkich zmian na rynku pracy, trendów, stylu życia oraz pogoni za pieniądzem zmuszony był znaleźć miejsce i alternatywę dla własnej twórczości. Jego twórczość jest odbiciem trudnych doświadczeń i decyzji młodego pokolenia szukającego możliwości dopasowania się do współczesnego stylu życia.

Więcej prac autora: www.mariuszkumor.pl

GRZEGORZ BARTOS

W radomskiej restauracji odbyło się czytanie sztuki „Nadzy i Martwi”.
Była to innowatorska promocja najnowszej książki Grzegorza Bartosa, gdzie aktorami byli radomscy artyści oraz miłośnicy sztuki. Patronat nad czytaniem sztuki obejmowała firma PartGroup. „Nadzy i martwi” to kontrowersyjna opowieść o polskich emigrantach w holenderskim Dordrechcie, określana przez krytyków jednym z najważniejszych dramatów współczesnych ostatnich lat. Sztuka została nominowana do finału III edycji Gdyńskiej Nagrody Dramaturgicznej.

W 2011 roku Teatr Polskiego Radia na jej podstawie zrealizował w doborowej obsadzie słuchowisko, którego premiera miała miejsce na antenie radiowej Trójki.

SESJE ARTYSTYCZNE

"NASZA SZKAPA"

Od pierwszych lat działalności PartGroup prowadziła szeroko zakrojone akcje promocyjne z udziałem Hostess oraz w zakresie działań merchandisingowych. Działania te obejmowały współpracą wiele topowych polskich oraz zagranicznych firm i kampanii. Ze względu na sezonowość akcji, naszymi współpracownicami były głównie studentki. Z biegiem lat wyłoniła się grupa ambitnych dziewcząt, które miały większe oczekiwania, głównie w aspekcie modelingu. Spowodowało to samoczynne wdrożenie i rozwój tego sektora naszej działalności. Zaczęliśmy realizować różnego rodzaju sesje zdjęciowe w celu wyłonienia nowych kandydatek, nowych twarzy i osobowości. 

Jako przykład zamieszczamy kilka zdjęć naszych Modelek podczas sesji w radomskim, tematycznym barze „Nasza Szkapa”. 

 

ROKSANA ORANIEC

Jedną z wartych podkreślenia jest sesja młodziutkiej wówczas, nastoletniej Roksany Oraniec. Ta nieprzeciętnej urody Modelka, pozując do sesji zorganizowanej przez PartGroup w 2014 roku pewnie nie zdawała sobie sprawy, że modeling pochłonie jej najbliższe lata życia.
Już trzy lata później Roksana została między innymi pierwszą Wicemiss SuperTalent of the World w 2017 roku, znalazła się w dziesiątce najpiękniejszych kobiet w wyborach Miss Polski 2018 roku i zdobyła trzecie miejsce w konkursie Miss Landscapes International 2019 roku.
Warto nadmienić, iż sesja zorganizowana przez PartGroup była pierwszą profesjonalną sesją zdjęciową, która zorganizowana była późniejszej Wicemiss. Sesja ta została zorganizowana w i przy współpracy jednego z radomskich hoteli.

SEKTOR BIZNESOWY

Czarni radom

Firma PartGroup uczestniczyła w procesie powstawania stowarzyszenia Czarnych Radom i podpisała umowę sponsoringową jako czwarta firma w Radomiu. W trakcie działań wdrożeniowych projektu PartGroup odpowiadała za aspekt marketingowo-graficzny. Pierwszym i najważniejszym dla Stowarzyszenia wyzwaniem było zainteresowanie sektora biznesowego (lokalnych przedsiębiorców), a także władz samorządowych do wsparcia i uczestnictwa w tej inicjatywie. Kluczowym, dla całego przedsięwzięcia było zorganizowanie pierwszego spotkania Stowarzyszenia Czarnych Radom, które miało miejsce w Muzeum Gombrowicza we Wsoli w 2011 r., za organizację i obsługę odpowiadała właśnie firma PartGroup. Dużą satysfakcję przynosi fakt, że to przedsięwzięcie funkcjonuje do dnia dzisiejszego i w dużej mierze dzięki niemu WKS Czarni Radom od kilku lat utrzymują się w ekstraklasie.

SEKTOR SPORTOWY

Firma PartGroup podejmuje działania nie tylko w szeroko pojmowanym biznesie komercyjnym, ale również w inicjatywach biznesowych mających na celu krzewienie sportu i budowanie relacji pomiędzy firmami.  Przykładem jest uczestnictwo w międzyzakładowej lidze Let’s Move, która zrzeszała wiele znanych radomskich firm. Przez wiele lat realizacji dorobiła się 4 tytułów mistrza rozgrywek pod szyldem PartGroup, plasując się na 1 miejscu w generalnej klasyfikacji, a kapitan drużyny PartGroup Rafał Stępień był wielokrotnym zdobywcą statuetki „Króla Strzelców”. Warto również wspomnieć, iż w kilku edycjach firma uczestniczyła jako sponsor ligi „LM”.
Wszystkie działania firmy zawsze korelowały z tzw. budowaniem świadomości, a w tym przypadku krzewienia idei, że „Sport to Zdrowie”.

COPYWRITING

„Jesteśmy po to aby podkreślić jakość Twojej marki
lub markę Twojej jakości” PG

COPYWRITING

Copywriting to nie najobszerniejszy z działów czy współpracy sektor, który wart jest mimo wszystko podkreślenia. Pierwsze działania obejmujące tworzenie w zakresie tekstów, sloganów i reklamy dotyczyły tzw. własnego podwórka. PartGroup reklamowała się od pierwszych lat działalności własnymi tekstami, hasłami i sloganami takimi jak np. „Jesteśmy po to, aby podkreślić jakość Twojej marki lub markę Twojej jakości”. W kolejnych latach powstawały nowe slogany typu „Tworzymy od podstaw”, „Kompleksowa obsługa reklamowa firm” i wiele innych.
Kolejnym projektem wartym podkreślenia jest opracowana i wdrożona kampania  firmy PG z udziałem znanego polskiego aktora Michała Milowicza. Kampania dotyczyła promocji 4 sektorów działalności takich jak: Promocja, Reklama, Opakowania, Merchandising, których to pierwsze litery tworzyły zwrot PROM – właśnie ten zwrot był głównym motywem w haśle przewodnim „wyPROMuj się z nami”.

W tej kampanii szef firmy Pan Piotr Gertych będąc wieloletnim fanem Pana Michała, chciał połączyć przekaz zakresu treści kampanii z kultową sceną Aktora w równie kultowej komedii z 1999 roku. Zachęcamy do wysłuchania klipu załączonego poniżej.
Efektem tej kampanii była współpraca z firmą Jarmex gdzie PartGroup zajmował się kompleksową obsługą reklamową, począwszy od poligrafii, poprzez tworzenie i obsługę stron www po właśnie copywriting. Jarmex to firma, która działa w 2 różnych sektorach – pierwszy to produkcja systemowych i indywidualnych ogrodzeń a 2 to transport i spedycja. W efekcie naszych działań powstało hasło promujące firmę na wszelkiego rodzaju nośnikach „Ogrodzimy co chcesz, dostarczymy gdzie chcesz”.

Dalsze działania w tym sektorze są wynikiem rosnącej pozycji firmy na terenie całego kraju. Potwierdzeniem jest wyzwanie stworzenia hasła promującego otwierającego się centrum informacji alarmowej 112. W tym przypadku ważne było, aby podkreślić całodobową dostępność infolinii i numeru alarmowego 112. W wyniku tego wyzwania PG wymyślił następujące hasło „Dzień czy noc 112 pomoc” oraz graficznie „Dzień czy noc 112 = POMOC”. Warto też nadmienić, iż PartGroup ma prawa do niniejszych sloganów.

Ostatnie lata działalności to nowe wyzwania i dywersyfikacja firmy PartGroup. Należy tu wspomnieć o wykreowanym, „stworzonym od podstaw” (w myśl hasła z pierwszych lat działalności PG) produkcie iBlockFIRE przedstawionym szerzej w zakładce PRODUKCJA. Również w tym projekcie PG może się pochwalić indywidualnymi sloganami i hasłami promującymi ten wyjątkowy produkt, oto kilka z nich: „KAŻDY WIELKI POŻAR MA SWÓJ MAŁY POCZĄTEK”, „ZABEZPIECZ SIEBIE I SWOICH BLISKICH”, „ZABEZPIECZ SWÓJ DOM”, czy też iBlockFIRE INNOWACJA W ZWALCZANIU OGNIA”. Idąc za ciosem ostatnią z branż, w którą inwestuje i którą promuje PG, jest PROMOCJA I REKLAMA W INTERNECIE, gdzie od 2018 r. realizowane są działania wdrożeniowe Aplikacji Mobilnej na iOS i Android o nazwie „znajdzfirmę.pl” – szerzej opisanej w zakładce REKLAMA i dalej REKLAMA W INTERNECIE oraz Katalogu Firm o nazwie „szukajwpoblizu.pl” opisanego w tej samej zakładce. W tym przypadku również nie jesteśmy bierni w kreacji i w wyniku tego powstały hasło i slogan… jedno z nich wykreowane przez współtwórcę tych narzędzi P. Piotra to „WYJDŹ POZA RAMY ZWYCZAJNEJ REKLAMY” a kolejny slogan przez właściciela firmy P. Piotra Gertycha „JEŚLI NIKT O TOBIE NIE SŁYSZAŁ… A JESTEŚ W POTRZEBIE, KATALOG szukajwpoblizu JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE” i analogicznie „… APLIKACJA “Znajdz firmę” JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE”.

Ogólnie PartGroup ma na swoim koncie kreację wielu haseł i tekstów, a także projektów z branży piwowarskiej oraz producentów wód szerzej opisanych w dziale WSPÓŁPRACA, w sektorze browarnianym. My pragniemy podkreślić po jednym dla każdej z tych branż: 1 to branża piwowarska hasło i oprawa graficzna Piwa „Bieszczadzkie” docenione Złotym Medalem na Chmielakach w Krasnymstawie w roku 2007 roku – hasło, które w swej prostocie podkreślało wszystko, co istotne dla tej marki to „Bieszczadzkie… ukryte w butelce”, 2 to producent wody Aqua East producenta marki Aqua Baby gdzie nasze hasło było wykorzystywane przez wiele lat jako główny slogan reklamowy producenta „Woda – czysta z natury!”

Ciekawym przykładem naszego copywritingu jest opis i kreacja wszystkich prac pana Mariusza Kumora zamieszczonych na stronie mariuszkumor.pl stworzony przez menedżera artysty Piotra Gertycha.

KLIKNIJ TUTAJ ABY ODSŁUCHAĆ NAGRANIE

Zapraszamy do współpracy